Sunday, January 10, 2010

10/1/10 特别的日子+见妈妈的日子


今天终于和我妈妈见面了,
她来金河找我,见她的目的是要和她拿离婚协议书..
回想起最后一次见她应该是四个多月前吧.
她一见到我就说我变帅了~ 哈哈..
但是在我眼前的她....已逐渐变得憔悴不已...
仿佛有些不认得她了...
她像是有千言万语想要告知, 但又有口难言...
他二话不说就抓我来拍照了,就是我们一起自拍咯~
过后就拿了离婚协议书给我.. 要我交给我爸签名..
之后.... 她就离开了。。

1 comment:

  1. yr mom really look young n hv a nice smile ...i can see from yrs words u r so miss yrs mom n dad n bcz of yrs family problem made u n yrs family changed a lot..but as i knew u since last year ..u r enough "strong" guy n nice guy as yrs mom....bro..we pray on u..i will always stand on yrs side support u wherther u r .....

    ReplyDelete